BENİMLE TANIŞIN !!!

    Selaaaamm herkes :)
   

   Öncelikle ben Tuğçe, genelde sadece Tuğçe, justtugce olarak bilinirim(twitch, twitter gibi mecralarda boy gösteriyorsanız beni oralarda görebilirsiniz). Yaşım 28, İşletme Yönetimi mezunu müzmin bir işsizim. Burcum yay, enerjik, tutkulu ve coşkulu yaşamak hayat felsefem diyebilirim. Sonsuz bilgiye aşığım. Okuyup, araştırıp o sonsuz bilgiden bir parça kopararak günlerimi tüketirim. İlerleyen yazılarda beraber neler keşfedeceğiz neler... Bunların dışında bir parça eğlenceli olduğum söylenir. 
  
   Okb ve anksiyeteye sahibim :( Bunlar beni çook yoran durumlar tabi ama üstesinden gelmeye çalışıyorum. Aynı duruma sahip arkadaşlarımla tanışmayı da çok isterim tabi. Ben çözüm için korkularımın üzerine giderek bir kedi sahiplendim ve yaklaşık bir buçuk yıldır hayatı paylaşıyoruz. 
   
    Minimalizme gönül vermiş, sanat budalası bir kişiliğim var. Sanatın her dalına ayrı ayrı aşığım diyebilirim. Sanatçıların hayatları, hayatlarındaki garip olaylar, eserlerin yaratılış aşamaları her zaman ilgimi çeker tabi bunlara da değineceğiz.

   Şimdilik bu kadar :) Yazılarımda bol bol tanışıp sohbet edeceğiz. Kendinize iyi bakın ve benimle kalın :)



Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

ÇAĞININ MELANKOLİĞİ: CHARLES BAUDELAİRE

KARALAMA (1)